“Siti Nurhaliza Keguguran Kerana Muzik Itu Haram”

Pagi tadi, Dato’ Siti Nurhaliza telah pun berkongsikan berita sedih mengenai dia keguguran setelah hamil dua bulan. Bagaimanapun, tidak t...

Pagi tadi, Dato’ Siti Nurhaliza telah pun berkongsikan berita sedih mengenai dia keguguran setelah hamil dua bulan. Bagaimanapun, tidak tercapai akal kami bahawa ada individu yang sanggup menyifatkan kejadian tersebut terjadi kerana muzik itu haram.

Bagaimanapun perkara itu membuatkan beberapa pengguna laman sosial yang lain kurang senang dengan kenyataan di akaun Twitter terbabit yang dilihat menghukum dan menilai persis Tuhan. Terpulanglah mahu jadi apa. Laman sosial ini wujudnya memang untuk tunjukkan kebaikan diri masing-masing agaknya.
Siti Nurhaliza Keguguran Kerana Muzik Itu Haram - ROTIKAYA_in
Sehingga artikel ini ditulis, belum ada kenyataan balas daripada Siti Nurhaliza ini lagi mengenai perkara berkenaan. Rata-rata peminat penyanyi tersohor ini meluahkan rasa simpati di laman Instagram beliau selain diiringi kata-kata semangat.

Menurut Siti, kini dia masih dalam proses berpantang sebelum kembali meneruskan kerjayanya. Apa pun, semoga Siti tabah dalam menghadapi dugaan yang mendatang. Siti-Nurhaliza-Keguguran-Kerana-Muzik-Itu-Haram---ROTIKAYA_in2

Related

Hiburan 5843477834892315922

Post a Comment

emo-but-icon

item